More

    Token-ul lansat de compania americană Nooft Technologies înființată de doi antreprenori români, și-a triplat prețul în câteva ore de la lansare

    Token-ul lansat de start-up-ul Nooft Technologies Inc., înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, a cunoscut o creștere masivă în primele ore de la lansarea pe platforma de exchange WhiteBit. Nooft Token a fost listat pe 22 martie, la ora 14:00, cu prețul de pornire de 0,09 dolari și în primele două ore de tranzacționare a atins prețul maxim de 0,30 de dolari, pentru ca ulterior, în cursul zilei, să se stabilizeze în jurul valorii de 0,21 de dolari, informează compania.

    Start-up-ul Nooft Technologies Inc. își propune dezvoltarea unei platforme integrate bazată pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obține informații detaliate, în cel mai scurt timp. Token-ul Nooft lansat ieri reprezintă prima etapă din proiectul dezvoltat de Marius Smochină și Eduard Ifrim și este menit să ofere utilizatorilor acces la reduceri speciale pentru serviciile din platforma Nooft.

    „Suntem impresionați de impactul avut de token-ul Nooft în lumea NFT, într-un timp atât de scurt. Aceasta ne confirmă că necesitățile identificate de noi – de a concentra informații, analize și instrumente de trading într-o platformă unică – sunt relevante. Totodată, este o validare a soluțiilor pe care le propune Nooft Technologies Inc. pentru a răspunde nevoilor din piață – motor de căutare care să reunească informații din marketplace-urile existente, analize și elemente de e-learning. Proiectele noastre se adresează atât creatorilor de NFT cât și trader-ilor și țintim să aducem informații centralizate despre NFT, filtrate într-o manieră relevantă pentru aceștia”, susține Marius Smochină, CEO & cofondator al Nooft Technologies.

    Nooft Technologies Inc. a analizat baze de date referitoare la piețele NFT cuprinzând peste 6,1 milioane de tranzacții realizate în Ethereum și WAX. Potrivit analizei, au fost tranzacționate aproximativ 4.7 milioane de NFT-uri în 160 de criptomonede, în perioada iunie 2017 – aprilie 2021. Nooft Technologies a identificat șase categorii principale în care pot fi împărțite NFT-urile: Artă, Colectibile, Jocuri, Metaverse, Utilitate și altele. 90% dintre tranzacțiile realizate între ianuarie 2019 și iulie 2020 au implicat NFT-uri din categoriile Artă, Jocuri și Metaverse. Mai mult, din iulie 2020 și până în aprilie 2021, aproximativ 71% din tranzacțiile analizate au implicat NFT-urile de Artă.

    Sectorul NFT este într-o creștere accelerată, multiple platforme de tranzacționare de tip marketplace fiind lansate periodic. În practică, traderii și creatorii se confruntă astfel cu volume mari de informații nefiltrate, pe care sunt nevoiți să le consulte insular, fără să existe posibilitatea de a concentra totul într-o platformă unică.

    Nooft Technologies Inc. și-a propus crearea unor soluții integratoare care să includă într-o manieră unitară toate marketplace-urile într-o platformă de tip one-stop. Proiectele companiei au în vedere inclusiv o prezență a Nooft în Metaverse, prin crearea de galerii virtuale 3D, în care utilizatorii să poată naviga printre NFT-urile de interes.

    redactia digitalio

    Stay in the Loop

    Get the daily email from CryptoNews that makes reading the news actually enjoyable. Join our mailing list to stay in the loop to stay informed, for free.

    Latest stories

    - Advertisement - spot_img

    You might also like...