Coinbase, principala plaformă crypto-exchange din SUA, intenționează să angajeze până la 2.000 de angajați în acest an, crescându-și forța de muncă totală cu aproximativ 70%.
Compania își propune să-și dezvolte echipele de produse, inginerie și design, potrivit lui L.J Brock, Chief People Officer al companiei.
Coinbase spune că avea peste 2.780 de angajați la sfârșitul lui septembrie 2021, mai mult decât dublu față de începutul anului.
„Vedem oportunități enorme de produse în viitor pentru viitorul Web3”, a spus Brock într-o postare pe blogul Coinbase. Potrivit acestuia, compania se extinde, de asemenea, pentru a include produse care găzduiesc conținut generat de utilizatori, cum ar fi NFT-uri și își propune să își consolideze Coinbase Wallet.
De asemenea, platforma vrea să lanseze produse derivate cripto, dar susține că va face acest lucru într-o manieră „robustă și holistică”, ca parte a unui plan de a ajuta la formarea unei piețe „reglementate” a instrumentelor derivate.
Coinbase a fost în centrul atenției publice zilele acestea, după a investit 14 milioane $ pentru o reclamă de 60 de secunde în cadrul finalei Super Bowl, ceea ce a dus la blocarea platformei pentru o scurtă perioadă de timp.