More

    Popularitatea Coinbase după reclama la Super Bowl a creat probleme de funcționalitate a platformei

    Coinbase Global Inc., cea mai mare platformă de trading pentru criptomonede din SUA, a investit 14 milioane $ pentru o reclamă de 60 de secunde în cadrul finalei Super Bowl.

    Reclama conținea aproape exclusiv un cod QR care ricoșează pe părțile laterale ale ecranului, asemănător cu un logo DVD Video care apare atunci când un film este întrerupt pentru o perioadă de timp suficient de lungă. Codu lQR sare, schimbându-și culorile, înainte ca reclama să se încheie cu sigla Coinbase. Scanarea codului QR redirecționează vizitatorii către site-ul oficial al Coinbase.

    Impactul reclamei a fost atât de crescut, încât platforma s-a confruntat cu probleme tehnice în gestionarea traficului crescut generat. Aceasta pentru că, la scanarea codului QR, vizitatorii care își înregistrau un cont nou puteau primi un cadou de 15$ in Bitcoin.

    Imediat după difuzarea reclamei duminică după-amiază, pe rețelele de socializare au apărut numeroase rapoarte conform cărora site-ul Coinbase s-a prăbușit, din cauza afluxului brusc de utilizatori.

    Site-ul web este acum accesibil și utilizabil.

    Companiile de criptomonede sunt o prezență majoră la Super Bowl din acest an. Mai multe companii – inclusiv Crypto.com și FTX – au folosit evenimentul pentru a promova fie schimburile de criptomonede, NFT-urile sau alte proiecte conexe.

    Gabriel Zamfir

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...